Menu
Menu
Favorieten Mijn account
Mijn account
Deel deze auto

Ferrari GTC4

Type
Lusso T | Lift | Pano | Camera v+a | Pass. Display | JBL
Fabriekskleur
Argento Nurburgring
Transmissie
Automaat
KM Stand
22500 km
Bouwjaar
2017
Brandstof
Benzine
Status
Verkocht
BTW Auto
Nee

Ferrari GTC4

Type
Lusso T | Lift | Pano | Camera v+a | Pass. Display | JBL
Fabriekskleur
Argento Nurburgring
Transmissie
Automaat
KM Stand
22500 km
Bouwjaar
2017
Brandstof
Benzine
Status
Verkocht
BTW Auto
Nee
Deel deze auto

Voorwoord

Vraag: wat is er sneller en spannender dan een Silberpfeil? Prins heeft het antwoord: een Ferrari d’Argento. Een GTC4Lusso T in Argento Nurburgring om precies te zijn. De zilveren Italiaan refereert daarmee dus wél naar een in Duitsland gelegen circuit. Logisch, want de fraaie GT vreest niets en niemand en daar heeft de GTC4 alle reden toe met zijn 610 pk en 760 Nm aan V8 turbopower. Dit exemplaar is af-fabriek compleet met panoramadak, Passenger Display, Dual View Camera, JBL audio, Suspension Lifter en ander lekkers geleverd. Wie legt zijn handen straks op het haast nieuwe Nero stuur?

Lees verder
Omschrijving
Opties en extra's
Techniek
Reviews

Ferrari GTC4 Lusso T

Vraag: wat is er sneller en spannender dan een Silberpfeil? Prins heeft het antwoord: een Ferrari d’Argento. Een GTC4Lusso T in Argento Nurburgring om precies te zijn. De zilveren Italiaan refereert daarmee dus wél naar een in Duitsland gelegen circuit. Logisch, want de fraaie GT vreest niets en niemand en daar heeft de GTC4 alle reden toe met zijn 610 pk en 760 Nm aan V8 turbopower. Dit exemplaar is af-fabriek compleet met panoramadak, Passenger Display, Dual View Camera, JBL audio, Suspension Lifter en ander lekkers geleverd. Wie legt zijn handen straks op het haast nieuwe Nero stuur?

Exterieur
Een grand tourer, supercar, shooting brake; de Ferrari GTC4 Lusso T heeft van alles wat. Van een identiteitscrisis is echter allerminst sprake, want het uitgesproken design is perfect in balans. Zeker in het zilvergrijs lijken de verschillende stijlinvloeden op natuurlijke wijze in elkaar verweven. Verder stroomt het Ferrari bloed zichtbaar door opwindende details als de karakteristieke ‘kieuwen’ voor de portieren, 2 dubbele ronde achterlichtunits die optisch uit de carrosserie priemen en ook de 20 inch Forged Diamond wielen zijn op zich al een bezienswaardigheid. Erachter schuilen aluminium remklauwen die qua tint met het eigentijdse koetswerk corresponderen. Een brede grille, dikke diffusor en prachtig vormgegeven sideskirts zijn uitgevoerd in contrasterend zwart. Deze Ferrari herkent u uit duizenden. En toch liet de voormalig eigenaar extra Scuderia Shields monteren op de voorste schermen. Kan geen kwaad.

Interieur
Binnenin mengt het ultieme sportwagengevoel zich met een heuse limousine belevenis. Er is plek voor 4 in het Nero lederen interieur, welke bovendien schitterend is afgewerkt in Diamond Style. Het exclusieve motief binnenin de GTC4 Lusso cockpit bevat Grigio Chiaro stiksels; dezelfde kleur als de gestikte Cavallino logo’s in de hoofdsteunen. Ook het afgevlakte stuurwiel is ermee uitgerust. Dit zilveren stijlicoon blijkt echter een hart van goud te hebben als we de Giallo rev-counter moeten geloven. Zodra we een knalgele toerenteller zien waarop het getal 10 (x 1.000 rpm) prijkt, weten we dat het menens is. En dan is het maar goed dat de elektrisch verstelbare zetels zich moeiteloos in de ideale positie laten manoeuvreren…

Opties & extra’s
Met parkeersensoren voor + achter en een geïntegreerde Dual View Camera ziet de bestuurder geen obstakel over het hoofd tijdens het inparkeren. Eenmaal onderweg ontgaat de bijrijder op de 1e rij ook niets dankzij de aanwezigheid van een Passenger Display. Stiekem hard gaan is er dus niet meer bij in de Ferrari GTC4Lusso T… Aan de andere kant: wie over zo’n groot panoramadak beschikt, heeft sowieso niets te verbergen. Denken we. Een JBL geluidinstallatie komt de audiofielen van deze wereld tegemoet. Al hebben zij (lees: wij) ook nog andere opties…

Techniek & performance
Want hoe lekker is het om de geblazen 3,9 liter Ferrari V8 ‘gewoon’ zijn werk te laten doen? Qua performance én qua sound? Slechts 3,5 tellen heeft de 610 pk / 760 Nm sterke turbomotor nodig om de 0-100 km/h sprint te volbrengen. In Maranello hebben ze de topsnelheid van de GTC4Lusso T vastgesteld op 320 km/h. Geloven we meteen; de 8-cilinder sleurt eraan alsof hij een krachtig statement wilt maken. Het liefst in de ‘achtertuin’ van de ‘concurrent’… Met achterwiel-aandrijving, 7 versnellingen en een dubbele koppeling is de Ferrari GTC4 op papier alvast een winnaar. Dit betekent de volgende eigenaar straks ook. Hoe snel gaan we elkaar zien?

Met vriendelijke groet,
Prins Esclusivo.

  • 1e eigenaar
  • Adaptief demping systeem
  • Alarm klasse 1(startblokkering)
  • Aluminium remklauwen
  • Anti Blokkeer Systeem
  • Camera voor & achter
  • Electronic climate controle
  • Elektronisch Stabiliteits Programma
  • JBL audio
  • Lederen interieur
  • Multimedia-voorbereiding
  • Navigatiesysteem full map + hard disk
  • Panoramadak
  • Passenger display
  • Rondomzicht camera
  • Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
  • Sperdifferentieel
  • Start/stop systeem
  • Stuurwiel multifunctioneel
  • Suspension Lifter
Motor
3855cc 8 cilinder
Brandstof
Benzine
Vermogen
610 pk
Gewicht
1740 kg
Topsnelheid
320 km/u
Acceleratie 0-100 km/h
3.5 s
Boek een proefrit

Ervaar de Ferrari GTC4

Voornaam*
Vul uw naam in
Achternaam*
Vul uw naam in
Telefoonnummer*
Vul uw telefoonnummer in
E-mailadres*
Vul uw e-mailadres in
Ga akkoord om te kunnen verzenden

Soortgelijk

Aston Martin Dbx

550 4.0 V8 1913 Specification 1/500 | 360 cam | Panoramadak | Premium audio | Stoelkoeling v+a

€ 149.500

Ferrari 488

Spider | Veel carbon! | Cuoio Daytona Racing Seats | Lift | Camera's

€ 279.500

Maserati Levante

3.0 V6 AWD GranSport | Pano-dak | 360 camera | Adapt. cruise | Harman/Kardon

€ 79.500

Advies nodig?

De gepassioneerde Prins adviseurs staan voor u klaar.

Whatsapp ons
Wim Prins
Jeroen van Kranen
Joost Bode
Quinten Immink