Menu
Menu
Favorites My Account
My Account

Ferrari GTC4

Type
Lusso T | Lift | Pano | Camera v+a | Pass. Display | JBL
Factory color
Argento Nurburgring
Transmission
Automaat
Mileage
22500 km
First registration
2017
Fuel
Benzine
Status
Sold
VAT Deductible
No

Ferrari GTC4

Type
Lusso T | Lift | Pano | Camera v+a | Pass. Display | JBL
Factory color
Argento Nurburgring
Transmission
Automaat
Mileage
22500 km
First registration
2017
Fuel
Benzine
Status
Sold
VAT Deductible
No

Prologue

Vraag: wat is er sneller en spannender dan een Silberpfeil? Prins heeft het antwoord: een Ferrari d’Argento. Een GTC4Lusso T in Argento Nurburgring om precies te zijn. De zilveren Italiaan refereert daarmee dus wél naar een in Duitsland gelegen circuit. Logisch, want de fraaie GT vreest niets en niemand en daar heeft de GTC4 alle reden toe met zijn 610 pk en 760 Nm aan V8 turbopower. Dit exemplaar is af-fabriek compleet met panoramadak, Passenger Display, Dual View Camera, JBL audio, Suspension Lifter en ander lekkers geleverd. Wie legt zijn handen straks op het haast nieuwe Nero stuur?

Read more
Summary
Options and features
Technical details
Reviews

The english description is not yet available for this vehicle. We would gladly provide you with more information by telephone or email. Our sincere apologies for this matter.
Ferrari GTC4 Lusso T

Vraag: wat is er sneller en spannender dan een Silberpfeil? Prins heeft het antwoord: een Ferrari d’Argento. Een GTC4Lusso T in Argento Nurburgring om precies te zijn. De zilveren Italiaan refereert daarmee dus wél naar een in Duitsland gelegen circuit. Logisch, want de fraaie GT vreest niets en niemand en daar heeft de GTC4 alle reden toe met zijn 610 pk en 760 Nm aan V8 turbopower. Dit exemplaar is af-fabriek compleet met panoramadak, Passenger Display, Dual View Camera, JBL audio, Suspension Lifter en ander lekkers geleverd. Wie legt zijn handen straks op het haast nieuwe Nero stuur?

Exterieur
Een grand tourer, supercar, shooting brake; de Ferrari GTC4 Lusso T heeft van alles wat. Van een identiteitscrisis is echter allerminst sprake, want het uitgesproken design is perfect in balans. Zeker in het zilvergrijs lijken de verschillende stijlinvloeden op natuurlijke wijze in elkaar verweven. Verder stroomt het Ferrari bloed zichtbaar door opwindende details als de karakteristieke ‘kieuwen’ voor de portieren, 2 dubbele ronde achterlichtunits die optisch uit de carrosserie priemen en ook de 20 inch Forged Diamond wielen zijn op zich al een bezienswaardigheid. Erachter schuilen aluminium remklauwen die qua tint met het eigentijdse koetswerk corresponderen. Een brede grille, dikke diffusor en prachtig vormgegeven sideskirts zijn uitgevoerd in contrasterend zwart. Deze Ferrari herkent u uit duizenden. En toch liet de voormalig eigenaar extra Scuderia Shields monteren op de voorste schermen. Kan geen kwaad.

Interieur
Binnenin mengt het ultieme sportwagengevoel zich met een heuse limousine belevenis. Er is plek voor 4 in het Nero lederen interieur, welke bovendien schitterend is afgewerkt in Diamond Style. Het exclusieve motief binnenin de GTC4 Lusso cockpit bevat Grigio Chiaro stiksels; dezelfde kleur als de gestikte Cavallino logo’s in de hoofdsteunen. Ook het afgevlakte stuurwiel is ermee uitgerust. Dit zilveren stijlicoon blijkt echter een hart van goud te hebben als we de Giallo rev-counter moeten geloven. Zodra we een knalgele toerenteller zien waarop het getal 10 (x 1.000 rpm) prijkt, weten we dat het menens is. En dan is het maar goed dat de elektrisch verstelbare zetels zich moeiteloos in de ideale positie laten manoeuvreren…

Opties & extra’s
Met parkeersensoren voor + achter en een geïntegreerde Dual View Camera ziet de bestuurder geen obstakel over het hoofd tijdens het inparkeren. Eenmaal onderweg ontgaat de bijrijder op de 1e rij ook niets dankzij de aanwezigheid van een Passenger Display. Stiekem hard gaan is er dus niet meer bij in de Ferrari GTC4Lusso T… Aan de andere kant: wie over zo’n groot panoramadak beschikt, heeft sowieso niets te verbergen. Denken we. Een JBL geluidinstallatie komt de audiofielen van deze wereld tegemoet. Al hebben zij (lees: wij) ook nog andere opties…

Techniek & performance
Want hoe lekker is het om de geblazen 3,9 liter Ferrari V8 ‘gewoon’ zijn werk te laten doen? Qua performance én qua sound? Slechts 3,5 tellen heeft de 610 pk / 760 Nm sterke turbomotor nodig om de 0-100 km/h sprint te volbrengen. In Maranello hebben ze de topsnelheid van de GTC4Lusso T vastgesteld op 320 km/h. Geloven we meteen; de 8-cilinder sleurt eraan alsof hij een krachtig statement wilt maken. Het liefst in de ‘achtertuin’ van de ‘concurrent’… Met achterwiel-aandrijving, 7 versnellingen en een dubbele koppeling is de Ferrari GTC4 op papier alvast een winnaar. Dit betekent de volgende eigenaar straks ook. Hoe snel gaan we elkaar zien?

Met vriendelijke groet,
Prins Esclusivo.

  • Anti-lock braking system
  • Controlled slip differential
  • Immobiliser
  • Panorama roof
Engine
3855cc 8 cilinder
Fuel
Benzine
Power
610 pk
Weight
1740 kg
Top speed
320 km/u
Acceleration 0-100 km/h
3.5 s
Get a personalized quote

Request a quote

First name*
Vul uw voornaam in
Surname*
Vul uw achternaam in
Country of residence*
Fill in your country of residence
Phone number*
Vul uw telefoonnummer in
E-mail address*
Vul uw e-mailadres in
Ga akkoord om te kunnen verzenden

Featured listings

May we advice?

We speak english, und Deutsch.

E-mail
Wim Prins
Jeroen van Kranen
Joost Bode
Quinten Immink