We gingen tijdens Evento solo Alfa terug naar onze ‘roots’, terug naar de tijd dat de showroom gevuld was met alleen Alfa Romeo’s! In de showroom maakten we plaats voor bijzondere klassiekers zoals een 6C, haalden zoete herinneringen op uit onze beginjaren zoals de Alfetta en de 75, maar toonde ook Alfa’s nieuwe raspaarden: De nieuwe Qv’s en de 4C.
Wat brengt Alfa u en ons in toekomst? Dat is de uitvoerig besproken vraag rondom ons merk.
Op vrijdagavond was de importeur aanwezig en gaf Alfa’s marketingmanager Pim Blijenberg een presentatie over Alfa’s verleden en toekomst. Een druk bezochte en gezellige avond waarbij mensen niet alleen welkom waren in onze showroom, maar waarbij ook met een pendeldienst de klassieker loods bezocht kon worden. Ook de zaterdag is erg druk bezocht geweest. We kunnen stellen dat Evento Solo Alfa een succes was en zeker voor herhaling vatbaar is bevonden! Dank aan alle bezoekers en medewerkers!
Vele van u hebben reeds eerder kennisgemaakt met onze technische Alfa Romeo specialisten. Nu was het tijd dat ze u eens het een en ander bij gingen brengen! Wat moet u weten over het onderhoud van uw auto, schadeherstel, het poetsen van uw auto en wat doet u bij pech? Mensen die zelf technisch zijn en in voor een uitdaging konden deelnemen aan een pitstop challenge en maakt u kans op een ritje in de 4c!