Menu
Menu
Favorieten Mijn account
Mijn account
Deel deze auto

Porsche 911

Type
991-2 Carrera 4 GTS Cabrio | Alcantara stuur + int. | Carbon int.
Fabriekskleur
Agate Grey
Transmissie
Automaat
KM Stand
20144 km
Bouwjaar
2018
Brandstof
Benzine
Prijs
€ 139.500,-
BTW Auto
Nee

Porsche 911

Type
991-2 Carrera 4 GTS Cabrio | Alcantara stuur + int. | Carbon int.
Fabriekskleur
Agate Grey
Transmissie
Automaat
KM Stand
20144 km
Bouwjaar
2018
Brandstof
Benzine
Prijs
€ 139.500,-
BTW Auto
Nee
Offerte aanvragen
Deel deze auto
Omschrijving
Opties en extra's
Techniek
Reviews

Porsche 911 Carrera 4 GTS Cabriolet PDK 991 II

Een GT3 te extreem en een Carrera 4S te ‘veilig’? Zie hier de Porsche 911 Carrera 4 GTS Cabriolet, type 991-2 (facelift): een heerlijke, pure sportauto zonder hardcore eigenschappen. Het enige keiharde aan de 991.2 GTS is de manier waarop u van de vierwielaangedreven Porsche Carrera Cabriolet gaat genieten. Dit subliem mooie exemplaar is uitgerust met een hele lading fijne extra’s. Waaronder de zeer gewilde 20 inch Turbo Sport velgen inclusief centrale wielmoer, een carbon / Alcantara interieurafwerking, Sport Chrono Plus, een sportuitlaat en heel veel meer lekkers. Inderdaad, het dak gaat eraf bij Prins!

Exterieur

De 911 is een icoon. Deze Porsche 991.2 is extra spannend in Carrera 4 GTS trim. Gemodificeerde bumper(spoiler)s, een rood verbindingsstuk tussen de achterlichtunits en centraler geplaatste uitlaten; eigenlijk is de GTS Cabriolet wat elke andere Porsche 911 zou moeten zijn: geschikt voor elke dag, maar onderscheidend genoeg om te blijven verbazen qua looks. In Agate Grey komt u geheid stijlvol voor de dag, ongeacht de bestemming. De zwart gespoten 20 inch Turbo Sport 3 wielen voorzien van een centrale wielmoer en erachter rode remklauwen, SportDesign spiegels en GTS-stickers onderaan de portieren maken van de 911 Carrera 4 Cabriolet derhalve een opvallende en unieke verschijning. Schreeuwerig? Nee, dat heeft deze legendarische sportauto niet nodig. En dat maakt de 991-2 GTS des te begerenswaardiger…

Interieur

Wie dacht dat de samenstelling van het exterieur de absolute top was, nodigen we van harte uit om eens plaats te nemen in de gefacelifte 991 GTS Cabriolet. De optionele Sport Plus stoelen hebben een grijze achterkant en zijn zowel met zwart leder als Alcantara bekleed. Lichtgrijze contraststiksels en dito GTS-badges in de geïntegreerde hoofdsteunen fleuren de boel een beetje op. Niet dat dat nodig is; van het Alcantara GT Sportstuur + versnellingspookknop worden we al blij genoeg. De carbon details zorgen zowaar voor een euforische stemming aan boord van de strakke Elfer – mits u sportief bent aangelegd uiteraard.

Opties & extra’s

Een beetje Porsche liefhebber heeft ondertussen ongetwijfeld al het klokje midden op het dashboard gespot. Jazeker, deze Porsche 911 Carrera 4 GTS Cabriolet is uitgerust met Sport Chrono Plus. Maar er is meer, veel meer. Zo zijn de sportstoelen verwarmd en is de blitse Duitser voorzien van adaptieve xenonkoplampen. In al dit moois is de bestuurder niet te stoppen. De wind wordt echter zoveel mogelijk geblokt middels de ingebouwde windstop. Cruise Control en een Bose audiosysteem completeren de lange optielijst. Verrassing: de beste sound komt ergens anders dan uit de luidsprekers vandaan…

Techniek & performance

Van 370 naar 420 tot 450 pk. De technische verschillen tussen de 911 Carrera 4, Carrera 4S en Carrera 4 GTS zijn in één korte zin uitgelegd. Wij hoeven niet uit te leggen wat dat met de performance doet? Doen we lekker toch: accelereren van 0-100 km/h kan in de 991.2 GTS Cabriolet binnen 3,7 seconden – mits in het bezit van de vliegensvlugge PDK-transmissie. Dat is respectievelijk 8 en 5 tienden rapper dan de Carrera 4 en 4S-versies. Alleen al om die reden is de Carrera 4 GTS de moeite waard! Ook de topsnelheid ligt met 306 km/h aanzienlijk hoger dan bij de andere modellen die niet verder komen dan 287 en 301 km/h. Verschil moet er zijn… Verantwoordelijk voor deze strakke cijfers is de bi-turbo 6-cilinder boxermotor die in deze samenstelling ook nog eens 50 tot 100 Nm meer koppel levert. Bonus: de optionele sportuitlaat laat alle power op een Porsche-waardige manier klinken. Dat wil zeggen: kippenvel verzekerd! U moet er dus als de kippen bij zijn om beslag te leggen op al dit moois. Tot snel?!

Met hartelijke groet,
Prins Esclusivo

  • Achterspoiler
  • Adaptief demping systeem
  • Airco (automatisch)
  • Alarm klasse 3
  • Alcantara bekleding
  • Alcantara pookknop
  • Alcantara stuurwiel
  • Audio installatie premium
  • Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
  • Bandenspanningscontrolesysteem
  • bi-xenon koplampen
  • Bluetooth
  • Bose
  • Carbonafwerking interieur
  • Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
  • Cruise control
  • Elektrisch bedienbare kap
  • Elektrische ramen voor
  • Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
  • Elektronisch Sper Differentieel
  • Elektronisch Stabiliteits Programma
  • GT Sportstuur
  • Half leder met alcantara interieur
  • Koplampen adaptief
  • LED achterlichten
  • LED dagrijverlichting
  • Lichtmetalen velgen 20"
  • Logo in de hoofdsteunen
  • Metaalkleur
  • Multimedia-voorbereiding
  • Navigatiesysteem full map + hard disk
  • Parkeersensor achter
  • Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
  • Sport Chrono Package Plus
  • Sportstoelen Plus
  • Sportstuur
  • Sport uitlaat
  • Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
  • Stuurwiel multifunctioneel
  • Variabele stuuroverbrenging
  • Voorspoiler
  • Voorstoelen verwarmd
  • WiFi voorbereiding
Motor
2981cc 6 cilinder
Brandstof
Benzine
Vermogen
451 pk
Gewicht
1585
Boek een proefrit

Ervaar de

Voornaam*
Vul uw naam in
Achternaam*
Vul uw naam in
Telefoonnummer*
Vul uw telefoonnummer in
E-mailadres*
Vul uw e-mailadres in
Ga akkoord om te kunnen verzenden

Soortgelijk

Advies nodig?

De gepassioneerde Prins adviseurs staan voor u klaar.

Whatsapp ons
Wim Prins
Jeroen van Kranen
Joost Bode
Quinten Immink