De Nissan GT-R staat bekend als een brute krachtpatser, maar deze Offroad-versie tilt dat imago naar een heel nieuw niveau. Standaard al uitgerust met vierwielaandrijving – dat scheelt – maar het echte werk begint bij de verhoogde ophanging: 12 centimeter extra bodemvrijheid dankzij aangepaste vering en een herziene ophanging.
Ruimte genoeg dus voor de stoere offroad-banden die netjes wegduiken onder verbrede spatborden. De wielkuipen zijn aangepast voor optimale bewegingsvrijheid tijdens het serieuze terreinwerk.
Wat je verder kunt verwachten? Een LED-bar op het dak, LED-verlichting in de bumpers, een reservewielhouder, én maatwerk dakdragers voor al je uitrusting.
En onder de motorkap? Daar doet de 3,8-liter V6 er nog een schepje bovenop. Met meer dan 600 pk beschik je over pure kracht, waar je ook rijdt.
Deze unieke Nissan GT-R Offroad staat nu bij ons klaar om de gebaande paden achter zich te laten.
De Nissan GT-R staat bekend als een brute krachtpatser, maar deze Offroad-versie tilt dat imago naar een heel nieuw niveau. Standaard al uitgerust met vierwielaandrijving – dat scheelt – maar het echte werk begint bij de verhoogde ophanging: 12 centimeter extra bodemvrijheid dankzij aangepaste vering en een herziene ophanging.
Ruimte genoeg dus voor de stoere offroad-banden die netjes wegduiken onder verbrede spatborden. De wielkuipen zijn aangepast voor optimale bewegingsvrijheid tijdens het serieuze terreinwerk.
Wat je verder kunt verwachten? Een LED-bar op het dak, LED-verlichting in de bumpers, een reservewielhouder, én maatwerk dakdragers voor al je uitrusting.
En onder de motorkap? Daar doet de 3,8-liter V6 er nog een schepje bovenop. Met meer dan 600 pk beschik je over pure kracht, waar je ook rijdt.
Deze unieke Nissan GT-R Offroad staat nu bij ons klaar om de gebaande paden achter zich te laten.
Neem gerust contact op bij interesse.
Met vriendelijke groet,
team Prins