Menu
Menu
Favorieten Mijn account
Mijn account
Deel deze auto

Ferrari 488

Type
GTB | Pista wheels | Carbon Daytona seats | Camera's | JBL | Etc!
Fabriekskleur
Grigio Titanio
Transmissie
Automaat
KM Stand
18760 km
Bouwjaar
2015
Brandstof
Benzine
Prijs
€ 194.500,-
BTW Auto
Nee

Ferrari 488

Type
GTB | Pista wheels | Carbon Daytona seats | Camera's | JBL | Etc!
Fabriekskleur
Grigio Titanio
Transmissie
Automaat
KM Stand
18760 km
Bouwjaar
2015
Brandstof
Benzine
Prijs
€ 194.500,-
BTW Auto
Nee
Offerte aanvragen
Deel deze auto
Omschrijving
Opties en extra's
Techniek
Reviews

Ferrari 488 GTB Grigio Titanio

OEF. Bij Prins hebben we inmiddels al diverse Ferrari 488 GTB’s de revue laten passeren. Toch weet dit exemplaar ons positief te verrassen; wát een combi! Een lichtgrijze carrosserie, waar we een prachtige gloednieuwe set zwarte Pista wielen onder hebben gezet. Een zwart lederen interieur inclusief Rosso details, een Carbon Driver Zone en andere fijne opties zoals een JBL audiosysteem zijn inbegrepen. Wauw! Deze 488 GTB is een tikkeltje bescheiden en tegelijkertijd extreem opwindend te noemen. Genoeg redenen voor een bezoek aan Prins dus.

Exterieur

De Ferrari 488 GTB is een krachtige evolutie van voorgangers 458 Italia, F430 en 360 Modena. We doen de supercar echter tekort door hem daarmee rechtstreeks te vergelijken, zó anders is de Gran Turismo Berlinetta. Dit begint al met het extreem brede en lage front, inclusief opvallend spoilerwerk en slimme aerodynamica. Of wat te denken van de gigantische koelsleuven achter de portier in trapezevorm? Ook de achterkant oogt stukken agressiever dan de modellen die hij opvolgt: let bijvoorbeeld op de openingen naast de achterlichten die de luchtstroom bevorderen en de uitlaten die een stuk hoger gepositioneerd zijn dan gebruikelijk. Wat bleef is natuurlijk de glazen motorkap waarachter de Ferrari-V8 als een sieraad ligt te pronken. De Grigio Titanio carrosseriekleur is mooi en tijdloos, maar het zijn de zwarte Pista velgen die de show stelen! Erachter schuilen Nero remklauwen. Meer ‘Titanio’ vindt u in de vorm van titanium uitlaateindstukken. En uiteraard mogen de Scuderia Ferrari Shields op voorste schermen niet ontbreken op een Italiaans raspaard van dit kaliber.

Interieur

Binnenin zien we dezelfde trend als aan de buitenkant: de hoofdkleur is ingetogen gehouden door middel van Nero lederen bekleding, terwijl de (Rosso) details meteen de aandacht voor zich opeisen. Zo zijn de Carbon Daytona Sport Seats voorzien van Rosso Daytona patches, is het hele interieur afgewerkt met Rosso stiksels, drukt uw hoofd tijdens het accelereren tegen een Rosso gestikt logo in de hoofdsteun aan en heeft u als bestuurder direct zicht op een Rosso rev-counter. Sowieso krijgt de persoon achter het stuur (terecht) een voorkeursbehandeling, want deze Ferrari 488 GTB is tevens uitgerust met een heuse Carbon Driver Zone. Dit betekent dat stuurwiel (inclusief geïntegreerde LED-lampen die de ideale schakeltijden weergeven), afwerking rondom ventilatieroosters, schakelflippers en omranding van de toerenteller van ‘racy’ carbon zijn. Een fraaie voorbode op…?

Opties & extra’s

Het blijft niet bij Pista wielen, titanium uitlaatsierstukken en carbon stoelen + Driver Zone ‘alleen’. Ook een hoogwaardig JBL Sound System, parkeersensoren mét camera voor + achter, automatisch dimmende spiegels en Ferrari Telemetry behoren tot het fijne uitrustingsniveau van deze GTB. Met dat laatste wordt direct verwezen naar de circuitaspiraties van het straatlegale racemonster en omvat zaken als visualisatie van het circuit, de rondetijden, sectortijden, pedaalstand en onboard camera’s. Inderdaad: met dank aan de Formule 1.

Techniek & performance

Of het racen in uw bloed zit weten we natuurlijk niet, maar één ding is zeker: Ferrari doet er met de 488 GTB wel alles aan om u in verleiding te brengen. Zo hoeft een 0-100 km/h sprint niet langer dan 3 seconden (!) te duren en houdt de snelheidsmeter pas op met klimmen bij 330 km/h. Aan de basis van deze verpulverende performance staat een 3,9 liter Ferrari-V8 met Twin-Scroll Turbo-technologie en 670 pk vermogen. De 7-traps automaat heeft een dubbele koppeling, waarmee de 670 paarden naadloos en bloedsnel op de achterwielen worden overgebracht. Of dit in combinatie met de volbloed V8-sound uw zintuigen een beetje weet te prikkelen? Wilt u het eens proberen?

Met hartelijke groet,
Prins Esclusivo.

  • Carbon dashboard
  • Carbon schakelflippers
  • Carbon sportstoelen
  • Carbon stuurwiel
  • DAB tuner
  • Daytona stoelen
  • JBL audio
  • Lederen bekleding
  • Lichtmetalen velgen 20"
  • Logo in de hoofdsteunen
  • Parkeersensor achter
  • Parkeersensor voor
  • Race-modus
  • Xenon verlichting
Motor
3902cc 8 cilinder
Brandstof
Benzine
Vermogen
669 pk
Gewicht
1475
Boek een proefrit

Ervaar de

Voornaam*
Vul uw naam in
Achternaam*
Vul uw naam in
Telefoonnummer*
Vul uw telefoonnummer in
E-mailadres*
Vul uw e-mailadres in
Ga akkoord om te kunnen verzenden

Soortgelijk

Advies nodig?

De gepassioneerde Prins adviseurs staan voor u klaar.

Whatsapp ons
Wim Prins
Jeroen van Kranen
Joost Bode
Quinten Immink