Menu
Menu
Favorieten Mijn account
Mijn account
Deel deze auto

Ferrari GTC4

Type
Lusso T 3.9 V8 | Lift | Pano-dak | Pass. display | 360 cam | Adapt. koplampen | Orig. NL
Fabriekskleur
Grigio Silverstone
Transmissie
Automaat
KM Stand
35526 km
Bouwjaar
2019
Brandstof
Benzine
Prijs
€ 234.500,-
BTW Auto
Nee

Ferrari GTC4

Type
Lusso T 3.9 V8 | Lift | Pano-dak | Pass. display | 360 cam | Adapt. koplampen | Orig. NL
Fabriekskleur
Grigio Silverstone
Transmissie
Automaat
KM Stand
35526 km
Bouwjaar
2019
Brandstof
Benzine
Prijs
€ 234.500,-
BTW Auto
Nee
Offerte aanvragen
Deel deze auto

Voorwoord

Eén van de karakteristieken van een “grande” GT is dat hij onder alle omstandigheden vrachten koppel genereert om zo soepel en snel mogelijk op snelheid te komen na het nemen van een krappe bocht in de bergen of langs de kust. Door de GTC4 Lusso T méér trekkracht te geven dan de V12-versie wil Ferrari een duidelijk signaal afgeven: dat de turbomotor de toekomst heeft. En tot nu toe hebben ze in Maranello gelijk gekregen. Desondanks heeft deze vooruitstrevende Grand Tourer een bijzonder classy uitstraling. Een tikkeltje traditioneel zelfs, verwijzend naar de prachtige Grigio Silverstone carrosserie vol Italiaanse flair. Het glaswerk is gigantisch en het panoramadak laat de zon zijn licht schijnen op schitterende Daytona Style stoelen. De vele hightech elementen zorgen op hun beurt voor een opwindend contrast: binnenin is er namelijk veel carbon – inclusief Driver Zone, aangevuld door geavanceerde technologieën in de vorm van een Passenger Display, Surround View Camera, Suspension Lifter, adaptieve koplampen + SBL, JBL Hi-Fi audio en een HomeLink garagedeuropener. Met 610 pk en 760 Nm koppel aan boord wilt u echter niet denken aan het stallen van dit eigentijdse stijlicoon… Slechts 2 eigenaren gingen u voor, en de laatste ruilde de GTC4Lusso bij ons in op een 812 Superfast. Kortom, van een liefhebber, voor een liefhebber.

Lees verder
Omschrijving
Opties en extra's
Techniek
Reviews

Ferrari GTC4Lusso T Grigio Silverstone

Eén van de karakteristieken van een “grande” GT is dat hij onder alle omstandigheden vrachten koppel genereert om zo soepel en snel mogelijk op snelheid te komen na het nemen van een krappe bocht in de bergen of langs de kust. Door de GTC4 Lusso T méér trekkracht te geven dan de V12-versie wil Ferrari een duidelijk signaal afgeven: dat de turbomotor de toekomst heeft. En tot nu toe hebben ze in Maranello gelijk gekregen. Desondanks heeft deze vooruitstrevende Grand Tourer een bijzonder classy uitstraling. Een tikkeltje traditioneel zelfs, verwijzend naar de prachtige Grigio Silverstone carrosserie vol Italiaanse flair. Het glaswerk is gigantisch en het panoramadak laat de zon zijn licht schijnen op schitterende Daytona Style stoelen. De vele hightech elementen zorgen op hun beurt voor een opwindend contrast: binnenin is er namelijk veel carbon – inclusief Driver Zone, aangevuld door geavanceerde technologieën in de vorm van een Passenger Display, Surround View Camera, Suspension Lifter, adaptieve koplampen + SBL, JBL Hi-Fi audio en een HomeLink garagedeuropener. Met 610 pk en 760 Nm koppel aan boord wilt u echter niet denken aan het stallen van dit eigentijdse stijlicoon… Slechts 2 eigenaren gingen u voor, en de laatste ruilde de GTC4Lusso bij ons in op een 812 Superfast. Kortom, van een liefhebber, voor een liefhebber.

Exterieur
De Ferrari GTC4 Lusso met én zonder T is een beeldschone verschijning: tijdloos, elegant en boordevol aerodynamische slimmigheden. Het shooting brake design was ooit baanbrekend, maar heeft alles in zich om uit te groeien tot een ware klassieker. Zó worden ze immers niet meer gemaakt! Het Grigio Silverstone lakwerk lijkt een behouden keuze, maar de Nero DS spoiler achter het grote panoramische dak, gecombineerd met 20 inch Forged Dark Painted velgen zorgen voor een behoorlijk spannend totaalpakket. De matzwarte uitlaten en front grille met “Dark Edges” zijn wat ons betreft geniaal gekozen. Dit is duidelijk tot en met de kleinste details een liefhebbersauto pur sang! Giallo remklauwen en Scuderia Ferrari Shields op de voorste schermen lijken ondertussen te willen roepen dat u niet moet onderschatten hoezeer dit raspaard ook op performance gericht is. Terecht!

Interieur
Binnenin ontmoeten eigentijdse Italiaanse flair en vooruitstrevende finesses elkaar opnieuw. De gehele cockpit is bekleed met Nero leder, afgewerkt door sterk contrasterende Giallo stiksels van dashboard (boven + onder) tot en met stuurwiel, portieren en natuurlijk de legendarische patches in de Daytona Style Seats. Koolstofvezel delen in het stuur, dito schakelflippers én ring rondom de Giallo rev-counter maken deel uit van de Carbon Driver Zone. Lichtgewicht air vents en inserts ademen dezelfde racy sferen. De LED Shift Indicator duidt eveneens op een F1-achtige ervaring in de 2+2 cockpit. Eenmaal onderweg begrijpt u meteen waarom…

Opties & extra’s
Wegdromen terwijl de wereld in een recordtempo langs u heen schiet is toegestaan; dankzij het vele glaswerk heeft u moeiteloos door hoe rap het gaat. Maar voor de diehard fans van snelheid monteerde Maranello tevens een Passenger Display: hiermee wordt voor de voorste bijrijder concreet hoe hard ‘hard’ precies is. Het middelste scherm geeft onder andere het zicht van de Surround View Camera weer. Liever geen schermen, maar wel optimaal zicht? Adaptieve koplampen inclusief SBL halen uw voet van de rem in donkere omstandigheden. De Suspension Lifter en HomeLink garagedeuropener maken de grote GTC opvallend comfortabel en praktisch. Het gebruik van de JBL Hi-Fi audio met Apple CarPlay juichen we graag toe, maar niet met de muziek van 8 cilinders in het front…

Techniek & performance
Luister naar de sound van 610 pk en 760 Nm koppel, en u wilt niets anders meer dan binnen 3,5 tellen van 0 naar 100 km/h accelereren. Pas bij 320 km/h houdt de GTC4 Turbo op met versnellen. Althans, op papier. Want wie weet waartoe deze parel van een V8 nog meer toe in staat is… Bocht in bocht uit laat de Ferrari zich van zijn mooiste kant zien. Zó hoort een echte GT te voelen!

Met vriendelijke groet,
team Prins.

  • electronic climate control
  • Navigatiesysteem full map + hard disk
  • 360 camera
  • Adaptief demping systeem
  • Adaptieve koplampen
  • Alarm klasse 1(startblokkering)
  • Anti Blokkeer Systeem
  • Apple Carplay
  • Carbon dashboard
  • Carbon Driver Zone
  • Carbon interieur-afwerking
  • Elektronisch Stabiliteits Programma
  • Front-lift-systeem
  • Giallo Ferrari logo's in hoofdsteunen
  • Giallo remklauwen
  • Giallo stiksels
  • Giallo toerenteller
  • High Power Hifi
  • JBL audio
  • Multimedia-voorbereiding
  • Panoramadak
  • Passenger display
  • Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
  • Scuderia emblemem
  • Scuderia shields
  • Sperdifferentieel
  • Start/stop systeem
  • Stoelverwarming
  • stuur multifunctioneel
  • Surround view camera
  • Suspension Lifter
Motor
3855cc 8 cilinder
Brandstof
Benzine
Vermogen
610 pk
Gewicht
1840 kg
Topsnelheid
320 km/u
Acceleratie 0-100 km/h
3.5 s
Boek een proefrit

Ervaar de Ferrari GTC4

Voornaam*
Vul uw naam in
Achternaam*
Vul uw naam in
Telefoonnummer*
Vul uw telefoonnummer in
E-mailadres*
Vul uw e-mailadres in
Ga akkoord om te kunnen verzenden

Soortgelijk

Land Rover Defender

110 P400e 110 HSE | 360 cam | Stoelventilatie

€ 82.500

Ferrari Portofino

3.9 V8 HELE | Subliem! | Atelier Car | Carbon interieur | JBL

€ 249.500

Maserati Quattroporte

3.8 V8 GTS | 20 inch | Camera

€ 64.900

Advies nodig?

De gepassioneerde Prins adviseurs staan voor u klaar.

Whatsapp ons
Wim Prins
Jeroen van Kranen
Joost Bode
Quinten Immink